08 شهريور 1401 - 09:39
فرشاد حیدری مطرح کرد؛

شبکه بانکی قلب تپنده اقتصاد کشور است؛ نظارت بر این شبکه بسیار مهم است

شبکه بانکی قلب تپنده اقتصاد کشور است؛ نظارت بر این شبکه بسیار مهم است
رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران گفت: نظارت بر شبکه بانکی بسیار مهم است که هدف اصلی آن ثبات و کاهش ریسک مشتریان و افزایش اعتماد عموم مردم است که بر اقتصاد کشور نیز اثرگذار است.
کد خبر : ۱۴۰۹۲۸

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ فرشاد حیدری رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در سی و دومین همایش بانکداری اسلامی اظهار کرد: شبکه بانکی قلب تپنده اقتصاد کشور است که ناکارآمدی آن بخش‌های دیگر اقتصاد را دچار خلل خواهد کرد. باید با تلاش همه جانبه همه دستگاه‌ها وضع موجود را بهبود دهیم.

 

وی افزود: موسسه آموزش عالی هم با مشورت ها و بررسی های متفاوت و صحبت با صاحب‌نظران، عنوان نظارت و‌ تطبیق شرعی در بانکداری اسلامی را برای این‌ مشورت قرارداد که امیدواریم از این پس بتوانیم بیش از پیش بانکداری اسلامی و بدون ربا را توسعه دهیم.

 

حیدری گفت: نظارت بر شبکه بانکی بسیار مهم است که هدف اصلی آن ثبات و کاهش ریسک مشتریان و افزایش اعتماد عموم مردم است که بر اقتصاد کشور نیز اثرگذار است.نظارت درست فضای بیشتر برای توسعه و بالندگی اقتصاد را فراهم خواهد کرد. هدف از این‌نظارت و تطبیق شرعی دستیابی به روشی است که مغایرت با شریعت را به حداقل ممکن‌ برساند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر